Ściernica T1 400x40x127 66A46J7V2EC serii PROGRES +
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Ściernica specjalna T1 400x40x127 66A46J7V2EC serii PROGRES +
Ziarno: elektrokorund różowy (chromowy) 66A
Rozmiar ziarna: 46 ściernica lekko porowata
Charakterystyka: 66A46J7V2EC
Kształt: płaska typ 1
Średnica zewnętrzna øD = 400 [mm]
Wysokość T= 40 [mm]
Otwór mocujący ød = 127 [mm]
Zastosowanie:
przeznaczone są szczególnie do szlifowania dużych powierzchni płaskich (matryce, stemple, korpusy, formy), zmniejszając tym samym powstawanie przypaleń oraz szkodliwych naprężeń powierzchniowych w materiale obrabianym.
Odpowiednie rozłożenie porów w ściernicy doskonale doprowadzają chłodzenie bezpośrednio do strefy skrawania (miejsce styku ściernicy z materiałem), gdzie normalnie powstaje wysoka temperatura oraz efektywnie transportują urobek materiałowy poza strefę szlifowania.
Zwiększonej porowatości bardzo dobrze sprawdzają się podczas szlifowania materiałów o różnej lub strefowo zmiennej twardości.
Materiały szlifowane:
- stale stopowe, specjalne, proszkowe spiekane,
- stale szybkotnące HSS - HSS/Co (np. SK, SW),
- stali narzędziowych twardość w zakresie (50 - 63) Hrc
( NC6, NC10, NC11, NC11LV, 1.2379 , D2, K110 ),
- stale nierdzewne INOX i żaroodpornych,
- aluminium i jego stopy oraz żeliwo.
Korzyści:
- chłodne szlifowanie bez przypaleń nawet przy dużych naddatkach szlifierskich,
- bardzo dobry efekt samo-ostrzenia oraz zmniejszenie częstotliwości obciągania ściernicy,
- doskonała skuteczność doprowadzenia chłodzenia i odbioru ciepła ze strefy szlifowania,
- bardzo niska podatność do nadmiernego zapychania powierzchni ściernicy,
- wyższa wydajność szlifowania dla szerokiej grupy materiałów (względna uniwersalność),
- możliwość stosowania dla materiałów o zmiennej twardości powierzchniowej (stal + aluminium),
- skrócenie ogólnego czasu obróbki
- zmniejszenie możliwości powstania uszkodzeń termicznych materiału i szkodliwych naprężeń powierzchniowych.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.