
- ŚCIERNICE DO PIŁ TAŚMOWYCH
- Materiały ścierne
- ŚCIERNICE TARCZE DIAMENTOWE
- Ściernice borazonowe CBN
- ŚCIERNICE CERAMICZNE
- Ściernice ceramiczne do żeliwa, odlewów i spawów
- TARCZE DO OSTRZARKI SM110 SM111
- Osełki ceramiczne
- TULEJKI REDUKCYJNE DO OTWORÓW
- Pasty diamentowe
- OBCIĄGACZE DIAMENTOWE
- Proszki polerskie
- PILNIKI DIAMENTOWE GALWANICZNE
- Wgłębniki diamentowe i kulkowe
- WZORCE TWARDOŚCI ROCKWELL VICKERS BRINELL
- Rysiki diamentowe
- GĄBKI POLERSKIE DIAMENTOWE
- Folie diamentowe
- OPAKOWANIA NARZĘDZIOWE
Nowości













REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacja
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub zepsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa reklamacyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe zasady uznawania reklamacji opisane są w OGÓLNYCH WARUNKACH HANDLOWYCH pkt. 8 (otwórz) |
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona dołącz do zwracanego produktu szczegółowo wypełniony formularz reklamacji (pobierz). Reklamacje rozpatrzymy najszybciej jak to możliwe.
Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot
Zgodnie z art. 27 ust. ustawy z dnia 27 maja 2014 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz O odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny. |
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
- produkt nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony,
- do zwracanego produktu dołączony jest wypełniony formularz zwrotu (pobierz)
Bezpieczna dostawa
Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model i ma go przy sobie kurier który dostarcza Ci paczkę.
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji zadzwoń lub napisz do nas.
Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków.
Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.