Język / Language
 
PROMOCJE
Ściernica T5 80x40x20/35x20 33A46K5V2EC
Ściernica T5 80x40x20/35x20 33A46K5V2EC
55,10 zł 27,55 zł
szt.
Ściernica T1  125x32x50,8 21C46K7V1CE
Ściernica T1 125x32x50,8 21C46K7V1CE
86,10 zł 43,05 zł
szt.
Ściernica T5  50x32x13/20x10 5SA060K07V114
Ściernica T5 50x32x13/20x10 5SA060K07V114
137,76 zł 68,88 zł
szt.
Ściernica T1 300x25x32 33A60O5V12E
Ściernica T1 300x25x32 33A60O5V12E
249,69 zł 124,85 zł
szt.
Ściernica T1 250x10x32 09A054/11A054M6V86
Ściernica T1 250x10x32 09A054/11A054M6V86
189,42 zł 94,71 zł
szt.
Ściernica T1 200x40x76 66A80K7V6E
Ściernica T1 200x40x76 66A80K7V6E
206,64 zł 103,32 zł
szt.
Ściernica T1  125x20x20 11A46K5V2EC
Ściernica T1 125x20x20 11A46K5V2EC
39,60 zł 19,80 zł
szt.
Ściernica T1 300x10x127 33A80M5V2EC
Ściernica T1 300x10x127 33A80M5V2EC
146,37 zł 73,18 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub zepsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa reklamacyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.

Szczegółowe zasady uznawania reklamacji opisane są w OGÓLNYCH WARUNKACH HANDLOWYCH pkt. 8 (otwórz)

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona dołącz do zwracanego produktu szczegółowo wypełniony formularz reklamacji (pobierz). Reklamacje rozpatrzymy najszybciej jak to możliwe.

 

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

  Zgodnie z art. 27 ust.  ustawy z dnia 27 maja 2014 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz O odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

  • produkt nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączony jest wypełniony formularz zwrotu (pobierz)

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model i ma go przy sobie kurier który dostarcza Ci paczkę.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji zadzwoń lub napisz do nas.

Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl